Zajęcia Fitness  w naszym klubie:

Fit and jump, czyli fitness na trampolinie, to specjalnie opracowany program ćwiczeń, który umożliwia kształtowanie całej sylwetki w rytmie muzyki. Trening odbywa się na jednoosobowej trampolinie do fitnessu. Ćwiczenia łączą w sobie gimnastykę i aerobik złożoność ćwiczeń gwarantuje wzmocnienie całego ciała. To wspaniały sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. Usprawnienienie krązenia, zwiększenie gibkości i koordynacji ruchowej przy jednoczesnym czerpaniu radości ze skakania. Trening na trampolinie jest trzy razy skuteczniejszy niż jogging. w ciagu jednego treningu trwającego godzinę spalamy 800 kalorii !!! Trening dedykowany jest dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie sprawności fizycznej.
 
Street Workout, to połączenie kalisteniki i treningu gimnastycznego z wykorzystaniem małej architektury, drążków i infrastruktury przeznaczonej do ćwiczeń ogólnorozwojowych. 
W przeciwieństwie do siłowni, na której do dyspozycji są urządzenia przeznaczone do ćwiczenia konkretnych partii ciała, Street Workout daje nieograniczoną liczbę możliwości.
 
Stretching (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce.  Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Panie szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy, ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki. Dlatego zgrabniej wyglądają w lustrze, mieszczą się w mniejszy rozmiar ubrań. Stretching To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Skutkiem ubocznym takiego trybu życia są przykurczone mięśnie karku i problemy z kręgosłupem. Także ci, którzy dużo trenują w siłowni, potrzebują rozciągnięcia ciała, bo mają bardzo zwarte mięśnie. Najlepiej, aby od razu po treningu siłowym rozpoczynali zajęcia ze stretchingu. Wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje.
 

GRAFIK - kliknij i  sprawdź online czy są wolne miejsca. UWAGA ! Aby się zarejestrować skontaktuj się z recepcją.

Rezerwacje popołudniowe odwołujemy poprzez wysłanie sms na nr 536 840 840  do godziny 10:00 , poranne dzień wcześniej, weekendowe w piątki do godziny 10:00.

 Obowiązuje jednorazowa opłata za kartę członkowską - 10pln