Już w sobotę - 6 sierpnia zapraszamy Was na zajęcia ze stretchingu. 
Warsztaty poprowadzi Kama Nienałtowska. Od wielu lat związana z gimnastyką artystyczną, pole dancem, baletem. Brała udział w licznych pokazach i wyjazdach szkoleniowych, tworzyła choreografie grupowe i indywidualne. Obecnie specjalizująca się w stretchingu i kontorsji, tańcach latynoskich i pole dance. 
Zajęcia te są doskonalym wzbogaceniem dla wszystkich tych, którzy tańczą, trenują pole dance, a także tych, którzy chcą rozruszać swoje ciało po całym dniu pracy. Trening ten poprawi Waszą gibkość , zwiększy zakres ruchów, nauczy prawidłowego oddychania, wzmocni ciało i wpłynie na poprawienie świadomości i prezycję ruchu. 

Cena za jeden warsztat 69pln
Cena za dwa warsztaty każdy po 59pln

Mamy dla Was dwa warsztaty:
1. Acro stretch - 90 min
Start godz 12:00 
To zajęcia, w których poczujesz jak rozciągają się Twoje nogi i kręgosłup. Ćwiczenia rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. 
Na zajęciach oprócz ćwiczeń rozciągających pojawiają się elementy akrobatyki i gimnastyki wymagające gibkości. 
Podczas treningu nauczysz się jak robić mostek ze stania, poznasz prawidłowe pozycje przy staniu na głowie/przedramionach/rękach. 
Zajęcia przeznaczone są dla osób od poziomu średniozaawansowanego do przedprofesjonalnego.

2. Power stretch - 90 min
Start godz 14:00
To zajęcia, w których poczujesz jak rozciągają się Twoje nogi i kręgosłup. Ćwiczenia rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. 
Program został tak dobrany, żeby popracować nad Twoją siłą i balansem, a także prawidłowym oddychaniem które na pewno przydadzą się w treningach z pole dance. 
Warsztaty power stretch są dynamiczne i charakterem zbliżone do ćwiczeń typu joga lub pilates. 
2. Acro stretch - 90 min
To zajęcia, w których poczujesz jak rozciągają się Twoje nogi i kręgosłup. Ćwiczenia rozpoczynają się rozgrzewką z elementami rozciągającymi ogólnie. 
Na zajęciach oprócz ćwiczeń rozciągających pojawiają się elementy akrobatyki i gimnastyki wymagające gibkości. 
Podczas treningu nauczysz się jak robić mostek ze stania, poznasz prawidłowe pozycje przy staniu na głowie/przedramionach/rękach. 
Zajęcia przeznaczone są dla osób od poziomu średniozaawansowanego do przedprofesjonalnego.